Tuesday, February 3, 2015

Imbas kembali. (Kahwin Part 1)



Lamanya tak menulis. Macam-macam berlaku sepanjang 2,3 bulan ni. Dari kisah aku berkahwin 2 bulan lepas dan sekarang bakal jadi ibu pun, langsung tak updates kat sini. Malas non hadoo. Hari ni nekad nak tulis. Bukan apa, sekadar tatapan di hari kemudian. Kenangan memang disimpan dalam hati, tapi dengan adanya coretan boleh lah sesaja imbas di kemudian hari. 



Alhamdulillah, 21 November 2014 bersamaan 28 Muharram aku selamat menjadi isteri kepada seorang lelaki  bernama Khairul Amin Bin Ayob. Ngehngehngeh. Berbagai perasaan yang tak dapat diungkapkan saat ini. Sedih, gembira, terharu, pengharapan, semuanya berbaur dalam diri aku. Berwalikan bapa aku sendiri, lafaz ijab kabul dilakukan sekali lafaz kira-kira pukul 6 petang. Majlis terlewat satu jam gara-gara ustaz Mohammad lewat sampai, apa pun kami tak marah. Sebab majlis berlangsung dengan sempoi. 


Encik Suami serahkan mas kahwin dan rantai tangan sebagai hadiah.




Kawan-kawan sekolej yang datang dari pelusuk negeri. Thanks korang.






Dah kenapa pengantin lelaki macam penat je Nak kena ni. Hahaha. Cun gambar ni.




Sekarang ni, aku pun dah mengandung 10 minggu. Alhamdulillah. Banyak lagi nak ditempekkan dalam ni. nanti-nanti lah. Bye, Assalamualaikum. :)

No comments:

Post a Comment